Info ja asiointi

Saat täältä tietoa seurakuntamme toiminnasta ja työntekijöistä. Seurakuntamme on hengellinen yhteisö ja palveleva kirkko Ruokolahdella ja Rautjärvellä. Rautjärven seurakunta liitettiin 01.01.2019 Ruokolahden seurakuntaan.

Kotisivu on ikkuna seurakuntaamme, joka on ihmisten sosiaalista yhteyttä, mutta haluaa samalla olla myös uskon vahvistumisen ja Jumalan kohtaamisen paikka. Haluamme kotiseurakunnassamme kokea yhteistä iloa ja taivaallista lämpöä.

Näiltä sivuilta löydät yhteystietoja, toimintamuotojen esittelyä ja mahdollisuuden antaa palautetta. Me vastuunkantajat emme ole täydellisiä, mutta haluamme tosissamme olla avuksi ja rakentaa kirkkoamme.

Tutustu sivuihimme. Ota yhteyttä. Tule juttelemaan. Tule ihmeessä kirkkoon kertomaan Jumalalle asiasi ja ottamaan vastaan Hänen rakastava kosketuksensa.

Jumalanpalvelus Ruokolahden ja Simpeleen  kirkoissa joka sunnuntai. Rautjärven kirkkoon suunnitellut jumalanpalvelukset pidetään Rautjärven Pitäjäntuvalla. Tarkemmat tiedot ja jumalanpalveluksien ajat löydät tapahtumalistauksesta.
Nettikirkon löydät Seurakunnan Youtube-kanavalta täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.